我每日都無肉不歡,牛、豬、雞……總之有肉就得,但係就好少食菜,無味無道,一D口感都無。咁樣嘅飲食習慣梗係唔好啦,但習慣咗好難改,搞到自己開始有便秘,3、4日都去唔到一次廁所,成日肚谷谷,好唔舒服,皮膚都差晒,爆晒暗瘡。

有朋友介紹我食瀉藥,但我唔敢揀瀉藥,我怕有副作用,身體受唔住,又驚會有依賴。於是我度度去睇下有無非瀉藥嘅暢便產品,係萬寧我見到InnCharmm健腸益生菌,上面寫住120億益生菌+3效益生元,話有益腸道,幫助暢便。再睇下個成分表,無瀉藥成分,一於就買佢啦。

打開包裝一睇,裡面係一包包獨立包裝,好細包,剪開原來係粉末嚟嘅,用嚟沖水飲,倒入果汁飲都得。裡面嘅鳳梨味好香,好好飲。飲咗先幾粒鐘啫嘛,就已經開始攪肚,蠢蠢欲動想去廁所,真係好耐都無試過去得咁順暢,以前要大大力先去到,宜家順其自然就得,但又唔會好似肚瀉咁,去完真係成個鬆晒。食咗一個幾星期,日日都去到廁所,每次都去得好乾淨好暢順,無再覺得肚谷肚脹,成個人都輕輕鬆鬆。

只係益生菌同益生元啫,點解會咁勁?原來益生元增強咗益生菌嘅活性,加強益生菌促進腸道蠕動、幫助排便嘅功效。而且InnCharmm健腸益生菌用嘅係耐胃酸嘅常溫活菌,確保可以到達腸道發揮功效。宜家我每日都飲InnCharmm健腸益生菌,KEEP住每日都輕鬆便便。

arrow
arrow

    baiyun 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()